Long time no blogg

Pga. att blogg.se har haft problem har jag inte kunnat blogga på "länge". Men nu är jag tillbaka! Helgen var trevlig och de blev så att jag och Eleonore gick till bakfickan och kollade på Bluesfabriken i lördags. Det var riktigt trevligt. Efteråt gled vi vidare på fest och var hemma strax innan 05.00 på morgonen(!) Sommartiden gjorde att man blev av med en timme, men å andra sidan är det så ljust och fint på kvällarna nu.

Har även inhandlat en ny kaffebryggare, det blev en likadan som förut. Jag är väldigt nöjd med den och sen så är den väldigt snygg också. För den intresserade så är det en Braun KF 550. Priset var också väldigt fördelaktigt, ordinarie pris är 599:- men Elkedjan hade den på rea för 399:- Det har varit en del utgifter nu, blev tvungen att köpa en dyr kursbok. Det är iofs prioriterat i budgeten, men ändå, en mattebok för 467:- Sen så var jag tvungen att köpa pendelkort till Lund, 640:- Plus hummer till lunch och löjrom till mellanmål... ;-)

För övrigt så känns det som om våren är här. Det är verkligen ett härligt väder ute och jag är riktigt sugen på att ta en tur med cykeln. Frågan är bara när det ska hinnas med. Skolan drog igång den här veckan och även om det är lugnt nu så vet jag att det kommer att bli massor att göra sen. Så att försöka att ligga steget före är alltid trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0